Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 20:55 - Равноденствие...или за какво си говорят магнолията и теменужките
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5275 Коментари: 15 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако някой е пропуснал разходката в петък привечер,
каня ви на моята отпреди три часа.
Бях на едно специално за мен място.
Просто вървях и вървях,покрай дворчета,засипани с иглики.
Цъфтящите дървета бяха като посипани със сняг,
целите пищно побелели.Разкошно време,приятно топлещо слънце,
привечерна смълчаност.Или поне такова беше по улицата към градинката.
Ето я и нея.
Магнолията е разтворила гостоприемно всичките си цветове.Ароматът те опиянява.

image

image

image


Една срамежлива смарагдова туя,посадена през миналия октомври,
никак не изглежда самотна в компанията на дружелюбните иглики.

image


А това приятелче-бялото гълъбче е толкова любопитно,
дали не му носим нещо за хапване,че се чуди - натам ли...

image

...насам ли... :)   Обещахме му следващия път да дойдем подготвени.
image


Позакачихме някоя мартеница...
image

image


...И ето ги и теменужените принцеси-кокорят ни се,
карат ни да поспрем и да им поговорим.
Или пък да ги послушаме.А те си говорят и с цветчетата на магнолията.
За какво ли?-ами поспрете,послушайте и ще разберете.
Ще чуе този,който иска да чуе.

image

image

image

image

image

image

image

image



И с други приятелчета се срещнах тази вечер.
Но може ли всичко да се запечата на снимка?
А и струва ли си?
Опитвам се да живея в мига.
Да го усетя,почувствам истински.
Да усетя любовта.
Това усетих тази вечер.
На чешмата в градинката,която е известна като Мястото на Учителя,
има надпис: Бог е любов!

Приятна събота и неделя! Приятно ми беше да споделя!

                                                                        shining








Гласувай:
20



1. erato7 - Сега гледам по Нова ТВ Паневритм...
22.03.2014 08:13
Сега гледам по Нова ТВ Паневритмията в Борисовата градина.
Радвам се за теб!
Честита пролет!
цитирай
2. shining - 1. erato7
22.03.2014 12:21
Благодаря ти за пожеланието,честита и на теб да е пролетта! :)
Лошото е,че телевизиите използват всичко като кърпички за еднократна употреба и не им пука за нищо,а тия неща ги представят като някаква екзотика и дайте сега да надникнем зад перденцето и да ви ги покажем тия.А после,ако се наложи,ще се избършем с тях.Но както и да е.
Приятен ден и слънце в душата ти желая!
цитирай
3. shining - nicodima,silwiqna - Благодаря ви!
22.03.2014 12:23
Приятно ми е,че сме заедно!Честита пролет!
цитирай
4. benitta - Може ли да постоя първо при теменужките?
22.03.2014 14:48
За мен бялата.....не, винено-червената.... всъщност - всичките!
Хубава разходка. Трябва да закачим и ние своите мартенички, но толкова бързаме да хванем първата пролет, че забравяме. Тияна пък чака да срещнем щъркел.... Трудна работа да го засечем в София, ще трябва да се разходим извън града.
Душата ти е пълна с красота, дори и да не запечатваш чудесата на природата - ти си носиш чудеса в сърцето. Поздравления за това!
цитирай
5. valeska - *
22.03.2014 18:48
Сините теменужки са ми любими! Благодаря ти за удоволствието! Поздрав!:)
цитирай
6. emi1ts - Красота!
22.03.2014 22:08
Честита пролет!
Поздрави и за избора на Жан Мишел Жар.Също ми е един от любимите))
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Честита пролет
22.03.2014 22:50
Много красиви цветя си снимала, а на това място всичко е съвършенно. Поздрави!!
цитирай
8. shining - 4. benitta - Благодаря за толкова сърдечните думи!!!
22.03.2014 23:56
Душата...кой я познава най-добре,кой може да я разбере...
Сърцето...обичаме от сърце,мразим от сърце...закъде сме без сърце... :)
Благодаря ти за разбирането,за това,че си уловила тона ми,настроението ми,напълни ми душата. Ето-пак за душата :)
Ах,теменужките :) Но там е пълно и с разни други цветенца,сега като зацъфтят,та чак до есента. Красиво място.И толкова енергия...
А щъркелите трябва да са дошли и тук,по пътя към Кубратово е пълно с гнезда.И аз не съм видял още,но останаха и мартеници за закачане. :)
Благодаря ти за очарователната компания!Приятно ми беше! :)
цитирай
9. shining - 5. valeska - Благодаря ти и аз за приятната компания!
22.03.2014 23:58
Удоволствие е и за мен да споделя. Честита пролет и поздрав от мен!
цитирай
10. shining - 6. emi1ts - Благодаря за поздрава! :)
23.03.2014 00:04
Приятно ми е,че сме заедно и да споделим красотата-тази обикновената-около нас :)
Радвам се за вметката за Жан Мишел Жар-също ми е много любим.Радвам се,че го споделяме това.Когато навремето слушах "Равноденствието" му,това ми звучеше като някаква вълшебна музика и не можех да се откъсна. И сега си го сложих клипчето и слушайки,разглеждах снимките и ми се видя в хармония някак си всичкото това.
Поздрави!
цитирай
11. shining - 7. kasnaprolet9999 - Благодаря за поздравите!
23.03.2014 00:14
Честита пролет и да ни е слънчево в душите най-вече!
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - :)
24.03.2014 22:30
Чувствам те като братче, иначе щях да ти завидя. До колкото мога :) За топлата и ароматна софийска пролет, за цъфналите дървета, за това, че привличат пчели, за липсата на вятър и студена следобедна мъгла.
Гал, казвала ли съм ти колко много красота по природа носиш в душата си? Седя и поне половин час си мисля кой от обкръжаващите ме мъже би снимал цветя и гълъби и след това да седне и да ги качи в блога. Дявол да го вземе, никой! След теб са счупили калъпа бе, човече! Честно!
цитирай
13. shining - 12. 4aiotgluhar4e -
25.03.2014 01:04
Еее,отнесе една братска прегръдка за тези думи. :)
Но тя монетата си има две страни,нали знаеш. Има и тъмна страна на луната.Не се подвеждай,опиянена от аромата на магнолиите :). Като пишеш цветя и гълъби,че се сетих за оня филм-"Любов и гълъби" :)
Ама наистина ти благодаря за тези топли думи! Ами те като прегръдка :)
Сигурно мъжете около теб са по-мъже :)))) да знаеш колко кусури си имам...калъпът има и шупли :)
Винаги ме докарваш до ентусиазъм,когато дойдеш и кажеш няколко ей такива неща.А после пак хукнеш нанякъде :)
Прегръдка от мен по братски!
цитирай
14. vishnichka - Всичко в постинга е поднесено с много финес,
14.04.2014 08:40
и най-важното, че разходката е била споделена с близки ... и там, и тук...
Хубав ден!:)
цитирай
15. shining - 14. vishnichka
14.04.2014 23:20
Благодаря за добрите думи,наистина приятна компания сме тук,радвам се да го споделим! :) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750080
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031