Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2014 00:23 - Време,любов и нежност
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2606 Коментари: 9 Гласове:
15

Последна промяна: 05.11.2014 10:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Само за тези,на които наистина им се чете това. :)
На всички останали  желая весели празници!

                             *******

Случвало ли ви се е да усетите,
че много ви се пише за нещо,
но не можете да разберете какво точно е то.
Даже не знаете как да започнете.
Иска ви се да си изясните всичко това,
само че някаква мъгличка сякаш се е разстлала
и аха да просветлее,ама не.
И все пак ви се пише,едно такова споделително ви е,
ах как бихте споделяли,споделяли...Само че какво?
Като че ли дъждът донесе със себе си
дъждовното ми настроение и дъждовните ми мисли.
Да,удобно оправдание наистина.Оправдание?За какво?
Та нима трябва да се оправдавам за нещо?
А,ето откъде исках да започна.Чух любима песен.
Стар хит.Романтичен.Сантиментален.
Искрящо и завладяващо изпълнен.
Бях до картофите.Да,до картофите и зелето,
а също и до доматите,лука,бананите и гроздето.
Всъщност исках да си купя моркови.Не успях.
Не ми харесаха.А песента ми хареса.И ми докара спомени.

Време,любов,нежност....

Думите звучаха в ушите ми и отекваха в душата ми.
А в ръката ми-току що претеглена зелка.Почти килограм.
Да,в живота често се наслагват несъвместими неща,
не знам дали сте се замисляли върху това.Е,и?
Мисълта ми беше за проблясъците.
Вървиш си,изведнъж дочуваш любима песен...проблясък
и размислите вътре в теб вземат,че се обадят.
Не ги дочуваш ясно,някакви странични шумове се пречкат,
но ти си усещаш,че тези размисли напират упорито да изскочат
и да видят бял свят.
Тук трябва да отворя една скоба и да благодаря
на benitta,за това,че я цитирам
с култовата фраза за размислите,а също и
прословутите проблясъци. :)

Време,любов,нежност...

Дали да не се върна назад във времето?
Времето на първия ми любовен проблясък.
На първата ми уговорена с момиче среща.
Любопитни момичешки очи,говорещи повече от думите,
които реално чуваш,плахо докосване за поздрав,
някакви припряно промъкващи се реплики.Недоизказаност.
Копнеж.Топлота.Нежност.Какво още?...
Любов?... Да,но като онова красиво цвете, дето още не е цъфнало,
но ти знаеш,сигурен си,че цъфти с прекрасни цветове.
Потайно-магични,опияняващо-ароматни,божествени.Любов!
Дали има някой,който не си спомня своята първа среща?
А разговорите по телефона?
Приятен нежен глас,чаровен тембър,мили думи,
свенливи усмивки,доловими даже през слушалката.
Тишината,паузите...После очакването.
Минута след минута,час след час.Ще звънне ли или не,
защо се бави,о,колко непоносимо е това очакване...
То си имаше и песен за това- "До телефона" на група Спринт.
Някой да си спомня?

Време,любов,нежност...

Може би е време за развръзката.Телефонът звъни все по-рядко.
Въпросите без отговор стават все повече.Мълчанието натежава,
паузите горчат.Нещо има,но какво?

"Нуждаеш се от малко вяра,
  избави се от тъгата,
  погледни на нещата с други очи..."

А времето лети,лети...
Във войнишкия жаргон имаше един израз - "жълтото писмо".
Да получиш такова писмо означаваше на сегашен жаргон -
да те разкарат.Помня,че особено в първите месеци
след влизането ни в казармата,усилено се коментираше тази тема.
Естествено след разкрасените истории за кой,колко,как,защо и т.н.
гаджета е имал/забил.
През един ноемврийски ден и аз получих жълтото писмо.Това е.
Сега е лесно за разказване.

"Нищо не лекува разбитото от любов сърце така,
както времето,любовта и нежността..."

Така се пее в песента.Чуйте я и вие ако искате.
Онази песен,която слушах вчера,
докато се мотаех около морковите,
а си купих зелка.

Време,любов и нежност...

Е,ако някой стигна дотук без да сподави досадна прозявка
/аз нали предупредих в началото :) /,
благодаря за компанията,приятно ми беше!

Слънчеви дни ви желая!

П.П. Така и така се сетих за тази готина,според мен песен- "До телефона" - слагам я и нея след песента на Майкъл Болтън.










Гласувай:
15



1. takaini - Нали знаеш какво става,
02.05.2014 10:26
когато клетките ти започнат да резонират с еднаква честота с другата-онази на непонятностите-необяснимостите!?
Изходът е или пълен крах...защото клетките се самоунищожават,или нещичкото измислено от природата-майка-лек завой в резонанса на малко по-ниска или по-висока честота...и СПАСЕНИЕТО!
Та това е обяснението на твоите мисли...на нашите мисли...
Те са енергии...пътуващи...говорещи...искащи...
И хубавото е,че ги има!
Вярно е,че след такава енергийна "напитка" понякога плачем...но и понякога усещаме,че сме живи,защото сме усетили онова най-усещащото се чувство,изречено само с две думи...

Здраве и късмет ти желая,момче!
цитирай
2. shining - 1. takaini
02.05.2014 11:16
След такъв коментар мога да кажа само едно: Благодаря!
Аз се впечатлявам от такива описания на душевните състояния... :)
Благодаря за поздравите,и аз ти желая същото!
П.П. Това за момчето го приемам като един чистосърдечен комлимент-момче по душа-да,може би,такъв ли изглеждам,не знам...:)))
Поздрави,много ми беше приятно!
цитирай
3. distrelets - "Да, в живота често се насл...
02.05.2014 11:44
"Да,в живота често се наслагват несъвместими неща," Както и че е нежен, романтичен постингът ти. Преживяното , което описваш е много подходящо за тези облачни, дъждовни дни. На мен ми подействаха усмихващо :-) . Ще отида да си купя лук, може и мен да ме посети някой хубав, нежен, лиричен спомен. Хубав ден и поздрави!
цитирай
4. shining - 3. distrelets
02.05.2014 13:59
Благодаря за приятната компания! :) Изглежда,че си прочела до края... :) Ето,даже и времето се преобрази сега-пекна слънчице. Такова е то времето,такъв е и животът-редуват се нещата. Да,нищо чудно покрай лука...само че от него идват и сълзи и човек може и да ги поомеси сълзите-къде от лука,къде от спомените. :)
Благодаря и за усмивките! Приятно ми беше. Слънчев следобяд!
цитирай
5. takaini - След такъв коментар мога да кажа ...
02.05.2014 15:41
shining написа:
След такъв коментар мога да кажа само едно: Благодаря!
Аз се впечатлявам от такива описания на душевните състояния... :)
Благодаря за поздравите,и аз ти желая същото!
П.П. Това за момчето го приемам като един чистосърдечен комлимент-момче по душа-да,може би,такъв ли изглеждам,не знам...:)))
Поздрави,много ми беше приятно!



И аз ти благодаря,shining!
Припомни ми песничките от студентските ми години...
Естествено,че те се помнят от някои от нас,защото са свързани пак с онези енергии,за които говорихме!
А за Душата-много може да се говори,защото тя е една необятност,тя е и нещото,което всекиму е дадено,но не всеки осъзнава,че го има!
Момчето във всеки е най-хубавото и най-истинското!Стига наистина да го носи!!!:))
Благодаря и хубави дни!
цитирай
6. benitta - Хм, проблясва ли ми тънка рекламка?
05.05.2014 15:15
:))) Благодаря!
Да, аз също понякога тръгвам за едно, претеглям второ, отнякъде ме провокира трето, будещо размисли и накрая идва проблясък за четвърто, несъвместимо с останалите! ;)
Радвам се, че се вдъхновяваш на сергията със зелки, защото трябва да чуваме любимата музика или песента на птичките, дори и в рутинните, не така блестящи задължения.
Поздрави!
цитирай
7. shining - А аз се радвам, че си стигнала в пр...
05.05.2014 18:49
А аз се радвам,че си стигнала в прочита докрая на тази манджа с грозде,където между другото споделих един мой личен спомен. :) И благодаря за приятната компания,естествено!
А,не си мисли,че не ми доставя удоволствие да пазарувам,напротив,основно аз го правя и не ми е проблем :) , и все пак,дано не ти прозвучи като заяждане-не се опитвам на всяка цена да чуя любима музика или чуруликането на птичките.То просто се случва,когато се случва. :) А друг път просто не се случва-може би някой път ще разкажа и за някоя такава случка,например: "Ето,никакви птички не пеят,мрачно и студено е навън,дъждът ме измокри,криво ми е едно такова и т.н." :))) Защо пък да не напиша и нещо такова,виж как ми просветна идея,пардон-проблясък. И размислите пак се обадиха. Дори и в дъжда.
Благодаря,че реши да наминеш,приятно ми беше! :)
цитирай
8. tvoq - Много, shining ..
21.10.2014 21:13
Много познати чувства ми припомни, shining , приятни (даже леко си се подхилвам).
Благодаря за емоцията ! :)
Поздрав!
цитирай
9. shining - 8. tvoq
05.11.2014 10:17
Благодаря за коментара /сега го прочетох/ и за споделената твоя емоция и настроение! Приятно ми беше! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750117
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031