Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2014 21:15 - Небето през моя прозорец
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2317 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 21.08.2014 00:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поглеждате ли отвреме навреме през прозореца си?
Аз погледнах преди малко,преди залеза.Видях ето какво.
Това просто е небето в сегашния момент.Всеки би могъл да го види.
Не,всъщност това е небето през моя прозорец.
То ме зарадва.То ме вдъхнови.То ме успокои.
То ми каза:"Любовта значи повече от всичко друго."
Нека да споделя снимките с вас.
Приятна вечер ви желая!
                                                               shining



image

image

image

image

image

image



image


image


И понеже винаги може и още,ето и едно мое творение,
което бях пуснал в коментар на benitta,тя пък ме посъветва
да го споделя с повече хора.Може и да не е нещо особено,
но е от сърце.Както от сърце ви поздравявам с песента от клипа!
Обичайте се!
                                                                    shining


Понякога...

Понякога срещнал стрела със сърцето,
сподавил навътре самотния вик,
цял в мъка се връщаш назад в битието,
душата стреми се към своя си лик.

Безумно залутан и с поглед зареян,
вълни от копнежи,пак нови мечти,
светулките светят и път е огреян,
надежда и вяра, и обич си ти.

И крачейки право, в треви ароматни,
в очите прокрадва се лъч светлина,
след бурята слънцето тъй благодатно,
погали сълзите във твойта душа.









Гласувай:
15



1. distrelets - Здравей Shining!
20.08.2014 23:22
Хванал си облаците как препускат като бели коне, обагрени в златно. Красиво е. Понякога.... е нужно да поспрем. Лека и спокойна нощ!
цитирай
2. shining - 1. distrelets -Благодаря!
21.08.2014 08:21
За красивото си струва да поспре човек.А и заради себе си.
Приятен ден ти желая!
цитирай
3. benitta - Ех, вчера съм пропуснала тези кр...
21.08.2014 19:59
Ех, вчера съм пропуснала тези красиви снимки, защото кой знае и аз в кои облаци съм се отнесла :))
Това е танц и вихър - някакво лудо общуване между вечерните облаци в небето. Не се учудвам, че спираш, за да погледаш и да споделиш с нас природните красоти. Любовта към красивите багри и емоции на природата е един сигурен и верен приятел, който ни вдъхновява и отделя за миг от материалното.
Какво стана с планината? Все нещо сте си прошепнали, а ние сме крайно любопитни... ;)
цитирай
4. shining - 3. benitta - Благодаря ти!!!
23.08.2014 14:16
Да, да, отнасяме се и в облаците и къде ли не и за какво ли не,но хубаво е да се събираме тук за хубави неща.И за това ти благодаря за очарователната компания! :)
А бе не е лошо дори и стъпили в материалното отвреме навреме да поглеждаме и към облаците. :)
А,планината си е там,говорихме си 4 дни/сега сигурно би очаквала четири поста-Разговори с планината в четири части :)))) /,но скоро ще пусна нещичко,скоро :) Пожелай ми бърз интернет-тук-където съм и по-скоро да пренеса дървата и други такива задачи. :)))
Поздрав от сърце! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 751893
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930