Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2014 07:07 - Рилски прелести-отвисоко /продължение/
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4677 Коментари: 10 Гласове:
14

Последна промяна: 21.09.2014 23:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"...Сега разбираш - ти си високо,високо,
достатъчно високо,за да мечтаеш.
Има места все още несънувани дори,
където сърцето ти жадува да отиде.
Когато летиш високо,високо,
достатъчно високо,ще видиш
пътища,водещи към неизвестността
и пътища,които водят към дома."


Направих си и аз едно мое тълкуване и импровизиран превод
на текста на тази популярна песен. :)))
Странно,но се сетих за нея като си подреждах снимките за този постинг.
Това е един стар хит от 1988 на Дейвид Холидей,ако не сте се сетили още,
с който можете да си освежите неделята- тук отдолу е клипчето.
Разбира се,в песента контекстът е малко по-друг,но какво от това,
на мен ми пасва и за моя разказ. :)


И така, да не се отплесваме повече,а да продължаваме.
Какво може да се види от тези 2535м височина ли?- Ами ето какво:

image
Тук сме отвъд езерото Сълзата с поглед към долните езера-вижда се част от Близнака,Трилистника,Рибното и Долното езеро.

Я сега малко надясно да се обърнем- ахаа,ето го и връх Харамията.
image


Защо пък да не го приближим малко и да му се порадваме...
image


...и отново един по-общ план към Харамията и рилските прелести.Отвисокото.
image


Сега ще се върнем леко вляво може би на най-високата част-там където са пирамидките от камъчета.Всички местят камъчетата,всички създават нови и нови пирамидки-направи ми впечатление,че тази година са много повече от миналата.Има ги още докато се изкачвате по пътя-на всевъзможни места.Впрочем сега видях и хора,които събаряха шумно и демонстративно някои от тези пирамидки-само казвам,няма да коментирам нищо.
image


Та от пирамидките поглеждаме отново към езерото Бъбрека-толкова е красиво!
Между другото за информация на тези,които не знаят-вдясно от езерото е платото,по което върви горният път от хижа "Рилски езера".Самата хижа се вижда в десния ъгъл в далечния край на платото.
image


Така както си стоим,пак се обръщаме надясно и виждаме четирите езера,за които стана въпрос преди малко...
image


...и още малко надясно,за да видим и Харамията в комплект с езерата.
image


...Сега ще ви покажа едни снимки от миналата година от същото място...
image


...и пак Бъбрека...
image


...и пак Харамията отвисокото...
image


...Долното езеро,старата хижа-"Седемте езера" и Рибното езеро до нея и Трилистника...
image


...тук вече се вижда и долната част на Близнака...
image


...ето я и горната част на Близнака,над която се извисява Харамията...
image


...а ето го и по-общ план към четирите езера и връх Харамията.
Дано не съм станал много досаден,но си мисля,че различните гледни точки дават по-добра представа за това как изглежда всичко.Лично на мен ми харесва много.
image


Ако сте се попреситили,може би е време все пак да слизаме надолу.
Не знам,както кажете,но нека хвърлим последен поглед оттук на Сълзата.
Като гледам височините на заден план, си мисля,че може би следващия път оттам някъде ще се пробвам да хвана и седемте езера в един кадър.Виждал съм снимки.
image


Не знам защо,но не ми се иска да се разделям и с връх Харамията...
image


...впрочем той се вижда отвсякъде в района на седемте езера - ето го и заедно с езерото Трилистника...
image


...а ето и един поглед към него от брега на Рибното езеро.
image


В миналия постинг незаслужено пренебрегнах езерото Близнака,така че нека погледнем към него и разбира се и връх Харамията.
image

...Я,тука като че ли някой е оставил някакво послание...не знам... :)))
image


А сега ще ви покажа снимки на езерото Близнака точно от преди две години.Може би ви е направило впечатление на горните две снимки тъй нареченото замърсяване,което е някаква подводна растителност-не съм наясно по въпроса.Но може би сте чували коментари напоследък за Рилските езера и как построяването на лифта е допринесло за това повече хора да имат достъп до там и това да води до горната картинка.
Не знам,но идеята за ограничаване на достъпа ми се струва доста странна.
image

На тези снимки езерото изглежда доста по-добре.
image

Ето- малко повод за наслада и съзерцание...
image

...и по-близо...
image

...и още по-близо...
image


...А защо просто да не поседнем на тази скала и да не му се полюбуваме и да си помечтаем красотата да спаси света /по Достоевски/... или пък може би светът да спаси красотата си?...  :)
image


Не знам вече,обърквам се кое е преходно и кое непреходно,но си мисля,че за да остане всичката тази красота...
image


...независимо,че всичко тече и всичко се променя...
image


...за да имаме възможност да се наслаждаваме на всичките тези прелести,които природата ни е подарила...
image


...до голяма степен си зависи от нас-хората и всичко е вътре във всеки един от нас. Дали доброто ще победи лошото или пък...
Не,не искам да продължавам.Все пак струва ми се,че виждам лъч надежда...
Вгледайте се в тази снимка и може би и вие ще го видите...независимо от скупчващите се облаци... :)))
image
/Осветеното от слънчевия лъч езеро е Трилистника,а зад него е Рибното.
Снимката я направих от езерото Окото./

Пожелавам ви да имате очи,с които да виждате лъча надежда! :)
С удоволствие разказа за вас:
                                                       shining


П.П. Не остана място да ви кажа дали все пак изкачихме онзи връх над езерото Бъбрека.Но да не ставам досаден с много приказки.Следващият път.Във второто продължение. :)))












Гласувай:
14



1. tota - Поздрави за постинга!
21.09.2014 09:12
Видях отново Рилски прелести отвисоко. Насладих се на творчеството на Майката Природа, благодарение на уловеното и доловеното от теб. Благодаря ти!

Хубав ден!

цитирай
2. emi1ts - Високо,високо
21.09.2014 09:31
си стигнал shining!Видял си и снимал чудно красиви пейзажи от нашата родина!
Снимките са прекрасни,а ти имаш талант на мъдър,добронамерен и изпълнен с обич към природата гид!
Благодаря,че макар и виртуално ,погледнах тази красота от "високо" с твоя увлекателен разказ!Песента е много приятно допълнение!
Благодаря!Поздрави!
Приятни емоции в неделния ден:)
цитирай
3. shining - 1. tota
21.09.2014 11:04
О,благодаря и аз за тези хубави думи!Наистина ми е приятно да споделя с хора,които ще усетят доловеното от мен.
Приятна неделя! :)
цитирай
4. shining - 2. emi1ts
21.09.2014 11:08
Благодаря и на теб за тези мили думи! Сигурно ако съм стигнал "високо високо",както казваш,планината най-вече ми е дала вдъхновение да предам всичко точно така.Даже понякога и думите не достигат.
Благодаря за поздравите, и на теб много неделни усмивки желая! :)
цитирай
5. ivoki - НЕВЕРОЯТНА КРАСОТА !
21.09.2014 17:36
БЛАГОДАРЯ ЗА СПОДЕЛЯНЕТО .
цитирай
6. shining - 5. ivoki
21.09.2014 19:27
И аз благодаря за отношението!
Поздрави!
цитирай
7. distrelets - Няма пресищане тук!
21.09.2014 23:14
Толкова е красиво, че колкото повече гледаш, толкова повече ти се иска и да си там. Благодаря, shining!
цитирай
8. shining - 7. distrelets
21.09.2014 23:45
И аз ти благодаря за добрите думи,наистина ми е приятно да споделя!
цитирай
9. benitta - На опашката съм, но и за мен е останало :)))
24.09.2014 11:01
"Светът трябва да спаси красотата си" - дааа! Светът, който сме самите ние и най-вече светът, който е вътре в нас. Това е разковничето и с теб сме в един отбор, който се нарича "Предай нататък". Аз облъчвам всички наоколо с моите вдъхновения, ти също го правиш, предполагам, а надеждата е да отворим сетивата и на по-скептичните недоказани все още романтици... :))
Разбирам защо всяко лято се връщаш там. Пулсът е изчистен, душата се разпилява в необуздан танц и си Голям, ГОЛЯМ! Хем се чувстваш сгушен в една невероятна природна прегръдка, хем усещаш прилив на сила и мощ, някак из отвътре ...
Философствам си аз, но е така, само дето не съм била там и догодина ще трябва да ме вземете. То, като показваш шоколада, ще трябва да подадеш и парченце ;);).....
Завиждам ти малко за момента на подреждане на снимките и то не само от една година. Това пак те вдъхновява и действа ободряващо в градското ежедневие, нали?!
И да завърша, че символите са ограничени, както казваш, думите понякога може да не стигат, но и с по-скромни думички, който умее - долавя дълбочината. Дето се вика - планината и в чувал да я облечеш - пак ще е величествена. :) Това е шега, разбира се, че постингът е идеален.
Много поздрави и усмивки в ранната заскрежена есен!
цитирай
10. shining - Здравей,Бени! :)
24.09.2014 14:37
...Вдъхновенията ли?...Често и аз съм скептично и даже песимистично настроен.Това изобщо не е в тон с тона на този пост,но си е така.Но какво пък,след като планината ми е дала вдъхновението да споделя усещанията си и те се приемат така от теб и всички други от компанията,значи и аз съм добре повлиян от планината.А в случая тя е един от главните герои.Другият главен герой сме си самите ние и там вече нещата са по-сложни,нека всеки сам да си решава как да приема нещата.Впрочем никога не съм държал да съм най-оригиналният при един такъв разказ,по-скоро искам да споделя нещо от себе си,една частица да речем и винаги много се радвам,когата частицата срещне друга добра частица у някой непознат или виртуален приятел.
Ама взех да ги засуквам едни, и на мен няма да ми стигнат символите.:)
Ако ти се чувстваш Голяма,както го наричаш дори и само от тези снимки и разказа ми,разбира се че това е Голям комплимент за мен и в замяна наистина ще взема да те поканя с нас отсега за догодина.:)))
Ще имаш възможност и целия шоколад да изядеш.
Може би е странно,а може би не,че ежедневието в момента няма нищо общо с това,което се усещаше там,но какво пък,викаш подреждането на снимките си е едно освежаващо занимание.Така си е.
Хубави думички ги редиш ти...и това е доста ободряващо,благодаря ти!!!За теб винаги ще остане за казване,защото и ти като мен,като си отвориш устата и нямаш спиране. :))) Много се радвам,че сме заедно тук и виждам,че си в обичайната си форма!
Поздрави и на теб и не забравяй,че предстои циганското лято,каквото и да означава това. :)
Ще направим ли залози къде ще е следващата ни среща-при теб или при мен? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750126
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031