Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2014 16:47 - Тримесечия
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3056 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 01.10.2014 21:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Видях,че днес е 1 октомври и си дадох сметка,
че три четвърти от годината изтече.
Или с други думи 75%.
Интересно нещо е визуализацията.
Представете си например ето това:
25+25+25+25
Първите три 25 останаха зад гърба ни,
а отпред -още само едно 25.

Разбира се,тази игра с цифрите може да продължи още дълго,
но друго исках да ви кажа.
Е,добре,октомври като октомври,че даже и слънчев.
Неволно се върнах назад през годината и си представих
тези изминали три тримесечия.Даже си ги и визуализирах.
Мога да ви дам пример:

Третото тримесечие - толкова вълнуващо,толкова лятно и изпълнено
с емоции и незабравими преживявания.Как да не го харесаш.
Среща с морето,среща с планината,а накрая и среща с новата учебна година. :)

Дори и тези, нека да ги нарека домашни любимци бяха на море:
image


...а някои и на планина:
image


Посрещахме изгреви,изпращахме залези...
image

image


...катерихме неуморно планинските пътеки:
image


Второто тримесечие - букет от свежи изживявания,надежди,
усмивки и любов.Вижте само:

великденската празничност...
image

/този козуначен кекс тук долу си е лично мое творение :) /
image


...котките и разцъфналите вишни :)))...
image


...майската зеленина...
image


...юнската ароматност.
image

image

image


Първото тримесечие - разбира се новото начало.
След щастливия край,който предстои сега с това последно 25.
И кръгът отново се затваря.

А началото...ех,в началото... и сивото не е чак толкова сиво,дори и в петдесет нюанса:
image


...а дъждовните капки и неразпукналите се пъпки на дърветата изглеждат даже цветни:
image


Но аз искам да отбележа и едно друго начало за мен-началото на едно ново блогово приятелство. Тя изгря като слънце тук-ето например като това...
image

...проби през облаците и озари пенещите се вълни със сиянието на своята доброта,искреност,цветност,емоционалност,любов.Вярвам,че всички,които сте чели откровенията на benitta, ще се съгласите с мен.Аз ще кажа само:Благодаря!

Всъщност искам да благодаря и на всички нови приятели,които срещнах през тази година, за добрите думи и добронамереното отношение!
Радвам се на компанията ви тук!


Ей такива мисли ме споходиха за тримесечията.
А октомврийското слънце пече ли,пече...

Приятно ми беше!
                                                                                                     shining



П.П. Не съм забравил за продължението на историята за рилските преживелици.:)








Тагове:   май,   Великден,   юни,   сезони,   залези,   изгреви,


Гласувай:
13



1. emi1ts - Много хубава идея:)
01.10.2014 18:30
и чудесен "отчет" с цялата тази красота!Поздравления за кулинарното постижение!Козунаци и то хубави не се получават лесно:) Добър разказ си сътворил!
И разбира се ,присъединявам се в поздрава към benitta!
Винаги е приятно когато се изразяват позитивни чувства и благодарност!
Поздрави!Хубава вечер!
цитирай
2. shining - 1. emi1ts
01.10.2014 19:03
Да,хубава и усмихната да е и твоята вечер!Компанията ти и коментарите ти, ми доставят истинско естетическо удоволствие и чисто по човешки винаги им се радвам. :)Благодаря ти!
цитирай
3. benitta - Дръжте се - дългите коментари започват СЕГА :)))
02.10.2014 11:14
:) първо с усмивка; после по същество:
Ах, цифрите... Мама и тате математици, а отроче - далеч в небесен свят, творчески замечтано, цифрово неориентирано.. ;) Напомни ми също и за онези фирмени "сбирки" с онези цветни таблици с тримесечия и онези ... критики на финансови директори: "защо така, защо иначе, защо за пет лева, трябва за два, искате заплати - искаме приходи.... Ха-ха, ама така си е в повечето големи фирми.
Твоите тримесечия са достойни за представяне на следващия фирмен съвет, където да стоплим студените сърца на финансистите и да подсетим ръководството, че не всичко в едно тримесечие е екселска таблица с комбинация от цифри и стойности! Така, де!
Чудесен постинг! Просто направих съпоставка със сухотата на работното ежедневие понякога, нали ми предстои ГОЛЯМОТО ЗАВРЪЩАНЕ :))
................
Хубава душа - хубав поглед - хубави моменти; хубави снимки - хубави спомени - хубави чувства у четящия/съзерцаващия. Изненада ме приятно с идеята и даже ме вдъхнови за свежи мечти през следващите тримесечия.
И накрая, но с голяма значимост: благодаря ти за тази невероятна оценка на нашето приятелство! Надявам се някой ден да се похвалим, че не сме го изгубили по пътя из трънаците. Сравнението с изгрева зад морето, особено между сивите облаци, е подарък, който ще сложа в сейф, да знаеш! Не съм достойна за него, но вече съм го получила, така че... ;)
Поздрав и за теб, и за идеята ти за споделеното!
П.П. В очакване съм блогбеге-то да ми направи забележка, че пак съм се разбърборила :)))
цитирай
4. shining - 3. benitta
02.10.2014 14:12
Ей такива коментари най-харесвам-спонтанни,от душа и коментиращия е провокиран и си казва всичко. :))))
Впрочем подаръка сложи в сейф,ако искаш :) , а снимката с този изгрев може да си я сложиш на десктопа-като си я разпънеш и изглежда нелошо.Просто идея,да се похваля малко и аз с някоя моя снимка,че ти ми вдигна самочувствието сега с всичките тези твои толкова прекрасни думи.значи съм бил прав да ти благодаря така публично. :)
Благодаря ти за всичко,вдъхновението ми също като твоето се засилва от среща и общуване с красиви хора,красиви места,красиви мисли и т.н. !
И накрая - не спирай да бъбриш по този начин. :) Толкова е красиво! Благодаря ти и за това!
цитирай
5. paciencia - Поздрави
02.10.2014 19:19
за красивите постинги с вложена душа, емоции! С удоволствие се включих в тази разходка назад във времето, усетих различни цветни аромати, свежи дъждовни капчици ме наросиха, вишнев цвят нарониха котетата по косата ми, с „домашните любимци“ поиграх, поседнах в гората и хапнах от апетитния кекс (огладнях) и затворих кръга започвайки отначало...Чудесно е при теб и с Бени се допълвате взаимно! Като един екип сте, който организира екскурзии в света на мечтите. Унасяте ни в полет между изгреви и залези, планини, езера и морета и какво ли не още, и ви следвам с лекота, усмивка и удоволствие. Заслужен поздрав към Бени и се присъединявам!
Очаквам продължението на Рилските прелести!
цитирай
6. shining - 5. paciencia
03.10.2014 00:07
Благодаря за тези хубави думи и за тооолкова детайлния коментар! :) Наистина е приятно да усетиш,че си развълнувал някого,споделяйки собствените си усещания и емоции. Също и много мило ми прозвуча това,че се допълваме с Бени :))) Ще трябва да измислим и да изработим нещо наистина в екип, добра идея впрочем :), благодаря ти!
Поздрави,много харесвам такива изчерпателни коментари! Благодаря ти! Да,ще има продължение.Скоро. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 752208
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930