Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2020 18:11 - Неделя 12.38
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1653 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Слънцето се бори с жълтия пясък от Сахара.
   "Чичо Пей!" се разнася във въздуха.
   Гълъбите са много развълнувани.
   Дръвчетат са горди със зелените си корони.
   Охлювите полазиха и по високите клони.
   Косето Босето се угощава щедро с ранни череши.
   Окосихме тревата на онази полянка.
   Пахнет...както би могло да се каже на руски - на окосеното зелено.
   Това ме пренесе към нещо друго - време за лирично отклонение:

   "- Чем пахнет? - осторожно спросил я.
-Тянет землею, согретой в солнца лучах.Пахнет водою, сокрытой в деревьев листах, пахнет смолою, проникшей в шишки и иглы, что текут мимо нас по тропинке...Пахнет грибами, что тлеют в нашей корзинке, пахнет грибами, что спрятаны где то в глубинке...пахнет сухими листками осинки.Пахнет нагретую кожей -  и моею тоже, - пахнет землей и корнями - дубовой прохладой; много чем пахнет в Лесу." - Алексей Турчин

   Симфонията на птиците изпълва пространството.
   Ветрецът е божествен с ласкавия си допир по кожата.
   Дивите ягодки нетърпеливо зреят.
   Малкото ми момче се научи да кара колело.
   Пчелите не се наработиха даже и в неделя.
   Разтърканото между палеца и показалеца листо от маточина мирише вълшебно.
   Божурът цъфти и прецъфтява.
   Щъркелът отчетливо трака с клюн.
   Някъде бълбука вода.
   Някога ( преди четири години) бях писал нещо точно в 12.38 в един такъв ненатрапчив, съзерцателен, обикновен неделен ден.
   А колелото се върти ли върти...

   Пак, както и тогава ми беше удоволствие да споделя с вас. Бъдете здрави!

                                                                                          shining




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Поздрави!
17.05.2020 22:24
Прекрасно е.Така лесно е да се изживеят,да се усетят тези красиви моменти при теб!Прочетох с удоволствие!Хубави дни shining!
цитирай
2. shining - 1. emi1ts
17.05.2020 22:51
Благодаря ти!Радвам се, че отново сме заедно.Простичките неща винаги са ме вълнували и много ми е приятно, когато мога да си позволя този душевен комфорт да ги споделям с приятели.Поздрави и хубави мигове и за теб!
цитирай
3. inel379 - Пролетно събуждане!:)
08.06.2020 08:47
Някъде бълбука вода
и напоява ли напоява.
Всичко се обновява.
И душата разцъфва
с нова сила,
жадна за красотата
на света и живота!
Поздрави сърдечни!
цитирай
4. shining - 3. inel379
18.06.2020 18:40
Благодаря много за приятната изненада и нежното поетично присъствие!
Много приятно ми стана.
Поздрави сърдечни и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 751626
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930