Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2012 08:44 - Там, където морето се слива с небето-мидички и песъчинки от Приморско
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6143 Коментари: 19 Гласове:
16

Последна промяна: 03.08.2014 14:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Високо в небето е като застинал албатросът,
А дълбоко долу под бучащите вълни,
В лабиринтите на кораловите пещери
Ехо от отминали, далечни времена
Издига се в ефира, понесено от песъчинките,
А в дълбините на морето всичко е зелено...

/from "Echoes" - 1971 -Pink Floyd - превод: shining/






image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image







image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


Здравейте приятели,
искам да споделя с вас тези красиви мигове,
които преживях по време на ваканцията в Приморско.
Седейки на плажа, загледан мълчаливо в морето,
понякога в ушите ми звучеше точно тази много любима моя композиция на Пинк Флойд и сега като се върнах,
реших да изпробвам как ще се получи, ако я слушам,
докато разглеждам снимките. Мисля че стана нещо приятно, лятно и с горчиво-солен вкус на море, тъкмо като за един августовски постинг. Предлагам го и на вас и се надявам да се насладите.
Разбира се, че има още неща за разказване, това е само началото. Реших да започна с нещо вечно - морето,
пясъка, небето,слънцето - тях ги е имало преди нас,
ще ги има и след нас, така че нека поне за малко
да забравим за безбройните дребни и не толкова дребни
и не толкова красиви ежедневности. Затова умишлено
подбрах снимки, където не се вижда човешко присъствие
/освен следите по пясъка и хвърчащото нещо
от последната снимка :)))  /. А ако разпънете снимките на
цял екран, мисля че е още по-въздействащо.
Желая ви приятен и красив край на седмицата!                                                                                                                           Искрено ваш: shining





Тагове:   Приморско,   Pink Floyd,   echoes,


Гласувай:
16



1. nicodima - И аз пътувам в неделя, но доста по на север...
03.08.2012 10:02
Радвам се, че си имал време да обърнеш внимание на красивата и неподправена природа, да ти остане спомен от красотата на това място...
Поздрави!
цитирай
2. shining - nicodima - Благодаря ти!
03.08.2012 12:17
И аз ти пожелавам хубаво да си починеш и заредиш! И да видиш и почувстваш още по-красиви неща. Благодаря ти за подкрепата и коментара! Оценявам ги високо. Поздрави!!!
цитирай
3. stela50 - Чудесно се е получило , shining ...
03.08.2012 16:01
Великолепни снимки, прекрасно изпълнение,
дъх на море, плисък на вълни ... и безкрайно
небе - ту светло , ту покрито с причудливи облаци...
Красота ... Там, където морето се слива с небето...
Благодаря ти за възможността да се докосна
до тази хубост и да чуя морето ...
Поздрави !
цитирай
4. ckarlet - Поздрави за страхотните снимки! ...
03.08.2012 18:27
Поздрави за страхотните снимки!
Хубаво продължение на лятото!
цитирай
5. martiniki - Колко красота сте събрали:)
03.08.2012 20:11
Прелестни снимки! Морето винаги ми изглежда добре, но за такива снимки се иска и отношение към него)
цитирай
6. shining - stela50 - Благодаря ти!
03.08.2012 21:48
Радвам се, че ти е харесало. Да знаеш само колко снимки наснимах, без да мога да ги прегледам там и да видя дали са станали. Е, не съм снимал с професионален апарат, а най-обикновен, но важното е че има снимки, като тези, който стават за наслаждение :) А на живо си е върха. Обичам си го аз морето на Приморско.
Твоята оценка ми е много ценна, нали знаеш. Затова още един път ти благодаря и приятна вечер!
цитирай
7. shining - ckarlet - Благодаря ти! :) Радвам се, че ги оценяваш!
03.08.2012 21:56
Хубаво лято и на теб и да видиш още по-красиви неща по възможност! Също благодаря, че коментираш- както и друг път съм казвал, всеки коментар ми е ценен. Обичам вербалното общуване, може би съм малко старомоден :) Поздрави!
цитирай
8. shining - martiniki - Благодаря ти!
03.08.2012 22:03
Радвам се, че ти доставих удоволствие. А за отношението си права, както казах преди малко- обичаме си го ние в нашето семейство морето и особено това в Приморско. Затова последните години ходим само там и никога не се разочароваме, защото знаем какво търсим и винаги го намираме. А то морето си е на практика вечно и мисля, че също обича тези, които го обичат :) И винаги е готово да ти даде даже повече от това, което очакваш. Изпаднах в сантименти, но честно казано непосредствения контакт с морето винаги ме караше да се чувствам горе долу така. Никога не бих могъл да съм там и да ми е безразлично.
цитирай
9. shaffi - страхони снимки...
03.08.2012 22:59
весело и безгрижно лято ти пожелавам!
цитирай
10. shining - shaffi - Благодаря!
04.08.2012 00:21
Много ми е приятно да споделям красиви неща. Нека да е такова лятото и за теб! Поздрави!
цитирай
11. martiniki - :) да, личи си влюбеното око,
04.08.2012 06:57
точно това имах предвид - светът, погледнат през страстно око е вълшебен, перифразирам Ван Гог, който пръв е видял по онзи завихрен начин звездите

а си взех снимката с мозайките от светлина...преди време съм писала нещо, което ми напомни тя - благодаря!
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=10262
цитирай
12. shining - martiniki - Като гледам какво си написала там, сигурно и ти си видяла нещо подобно...
04.08.2012 14:44
...или още по-красиво :) Аз си имам цяла колекция от такива снимки и все различни, защото и морето не спира и е различно във всеки следващ миг.
Сигурно е така това по Ван Гог. Всъщност и тук в блога и в живота изобщо, май имаме нужда от повече такива вълшебства при пресъздаване на света около нас, за да можем споделяйки ги, това дай Боже да ни направи поне малко по-добри. Нещо осезаемо се чувстват дефицити в тая насока. Поне според мен е така. И аз много пъти се паля за разни неща, за които никой не ме пита и така или иначе си стават. А тук в блога много оценявам, когато някой говорейки, показва / а не прикрива/ личното си отношение, позиция, искрена емоция. Но пък в края на краищата, хората сме такива, каквито сме- никой не е съвършен и не си струва на всичко да се гледа с критично око. Впрочем този мой постинг е едно спонтанно споделяне с приятели на емоциите и красвите усещания, които съм имал при контактите с морето, което беше много различно през различните дни, но на мен все ми харесваше. Поздрави!
цитирай
13. mamas - Невероятна красота!
21.08.2012 18:59
Трудно ми е да се откъсна... морето е вълшебно...
Позравления за майсторството!
цитирай
14. shining - mamas - Много благодаря!
21.08.2012 23:11
Много е приятно да споделиш нещо, което ти самият харесваш и да предизвикаш една такава реакция като този спонтанен коментар. Наистина има едно вълшебство, една необятна красота в това наше море. И когато снимах, много ми се искаше поне някои снимки да станат хубави, за да ги споделя тук и чрез тях да срещна още нови приятели. :)
Поздрави и до нови срещи, надявам се!
цитирай
15. iliada3 - Слушах и гледах-гледах и слушах ...
22.08.2012 05:01
Слушах и гледах-гледах и слушах !Наистина имаш право !Морето си има също характер:)Усетих различни настроения и много ,много красота!
Благодаря за поста!Щастливо лято макар ,че от него малко остана!:)
цитирай
16. shining - iliada3iliada3 - Много се радвам да споделя този пост с теб!
22.08.2012 12:06
Не бих искал да звучи претенциозно това, което ще кажа - човек трябва да има отворени или отпушени сетива, за да приеме една простичка, но в съшото време вечна красота, която е току пред очите му. Въпрос на избор е, макар че и това едва ли всеки го осъзнава, че е свободен да направи поне този избор. Това да ида на почивка с тъй наречения ол инклузив никога не съм го разбирал. Просто ще ида на плажа когато си искам, колкото пъти искам и ще седя колкото дълго искам. И всякакви ограничения от типа на дневен режим биха ми пречили за тази отворена сетивност. Та така. Не че съм се отървал напълно от оковите, от ограниченията. Наистина исках да се случат и хубави снимки от всички, които нащраках, за мога да споделя това фантастично море. Благодаря за добрите думи, надявам се лятото да го изпратим щастливи и изпълнени с положителни преживявания. Желая го и на теб! Поздрави!
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Дамммм, няма ми го коментара...
01.09.2012 21:21
Но сигурно още ехти цъкането :))) А може и да съм се прехласнала толкова, че да забравя да го изпратя :)
Наистина, снимките просто ми се залепиха на очите. Имаш око за детайла. И за красивото. Две пенести прелести и слънчевата мозайка във водата съм си ги осиновила без да те питам. Само те уведомявам :)))
За музиката да не говорим. Там отдавна е ясно, че сме като релсите на влака :)
Изобщо, това море ме грабна. Обичам го такова - диво и без двукраки :)

П.П. Впрочем, дължиш ми една изгоряла баница. Одеве като се заплеснах, целият вход ме разбра :)))
цитирай
18. анонимен - Лидия
13.10.2012 23:25
Благодаря за споделеното вълшебство-красотата на музика и природа в едно.
цитирай
19. shining - 18. анонимен - Лидия - И аз благодаря...
23.10.2012 23:05
за приятната компания :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 751605
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930