Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 14:08 - Вкусът на времето ?!? - Дали все още Хамлет жив е... ЩУРЦИТЕ НА 45 !
Автор: shining Категория: Музика   
Прочетен: 5297 Коментари: 14 Гласове:
18

Последна промяна: 30.03.2012 02:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Щурците"  - 45 години от началото
25 години от легендарните концерти през 1987г.
30 години  двоен албум " Вкусът на времето"








Да бъде или да не бъде?



Много оригинално клипче, мисля. Браво на автора!




Просто не искам да започвам да говоря, защото няма да мога да се спра. Бях на някои от концертите посветени на  20-години "Щурците" през 1987г.. За щастие във филма може да се усети атмосферата, магията... Бил съм и на други концерти на " Щурците" преди това.Усещането е незабравимо.
Филмът "Щурците - 20 години по-късно" съдържа много ценни кадри от концертите, а също така и нещата, които разказват самите музиканти са много искрени и истински. А откъсчето от писмото накрая на филма показва колко ги обичаха феновете. Този филм го даваха по кината тогава и не знам колко пъти ходих да го гледам. Сега, от днешна гледна точка, ми дава възможност да надникна отново в ония години.
А специално "Хамлет" - една от любимите ми, е на 45-тата минута от филма. Когато я гледам тази песен- тук във филма , ми идва винаги да я запея на глас, да се слея с всичките тези млади хора от концерта. И чувствам как неусетно пътувам през времето.Да, аз бях там, аз съм един от тези млади хора, които пееха с цяло гърло песните ви, скъпи мои щурци. С блясък в очите, а понякога и сълзи - от вълнение, емоции, преживяване на магичните моменти, които уви се изнизваха толкова бързо.
Благодаря ви!


Е, какъв е сега вкусът на времето?













Гласувай:
18




1. stela50 - Вкусът на времето за нас е различен ... може би .
28.03.2012 14:27
Но отново бих изживяла концертите на живо
на "Щурците "... незабравимо преживяване ...
Да ... И аз аз бях там,и аз съм едно от тези момичета,
които пееха и танцуваха на място в залата ...
Благодаря ти за Хамлет , хубавите спомени , за клиповете .
Поздрави за постинга ,shining !
цитирай
2. martiniki - много ги слушах като ученичка, знам всичките им текстове:)
28.03.2012 14:45
бях на концерт в спортната зала в Бургас, после и на още един на открито - значи точно тогава ще е било - 87-а година :)
цитирай
3. shining - Благодаря ви за споделителността, мили дами!
28.03.2012 15:05
Страхотни сте - и тогава сте били и сега сте! :)
Поздрави и на вас!
цитирай
4. teddymitreva - Обожавам щурците!!!
28.03.2012 16:39
Израснах с тях и до ден днешен ги обожавам! Смислени текстове, които те карат да се замислиш, приятна музика... Общо взето, всичко, което липсва на днешната музика! И до ден днешен не съм срещала по-красива песен от 'Жена'...
цитирай
5. shining - Към teddymitreva : Поздравления за добрия вкус !
28.03.2012 19:08
С оглед на възрастта ти предполагам, че от твоите родители си възприела тази музика или може би се бъркам...е, няма значение, важно е че си усетила нещата - смислени текстове и хубава музика :)
Ако не си гледала този филм, гледай го - поне малко от малко се усеща атмосферата на концертите им, след като така и така не си имала възможност да ги гледаш на живо- имам впредвид концертите от 80-те.Това беше магия някаква, делириум,който обхваща цялата публика, не само първите три реда.
Поздрави и благодаря за включването. взех да си падам по нещата,които споделяш :)))
цитирай
6. lotos16 - Здрастииии!!!!
28.03.2012 20:10
И аз съм от вашия фен клуб. Израснала съм с техните песни, купувах си техните плочи, била съм на концерт в зала "Универсиада", където екзалтираната публика пееше заедно с тях. И аз бях, и аз пях... Хубави времена бяха...
Обожавам "Среща", винаги, когато я чуя, си представям една определена улица в родния ми град, тополите край реката и още нещо...
Ех, как ме разчуства...
цитирай
7. magnoliya - Вкусът на времето. . . Явно времето ...
28.03.2012 20:13
Вкусът на времето . . .
Явно времето не променя вкуса на любителите на прекрасната музика. Който 45 години се е наслаждавал на музиката на "Щурците", може поне още толкова години да го прави!
Беше ми много приятно!
Поздрави!
цитирай
8. shining - lotos16 ,magnoliya - Добре сте ми дошли! :)
28.03.2012 21:41
Знаех си аз, че ще се разберем от една дума. Приятно ми е да споделям компанията на хора, които оценяват стойностните неща, преминали през годините и запазили се истински. Да, който си е формирал вкуса, стъпвайки все пак на здрава основа, ще може да прецени кое какво е. Радвам се, че сте тук и ви благодаря от сърце!
цитирай
9. teddymitreva - Добър вечер :)
28.03.2012 21:58
Прав си, от майка ми и баща ми наследих този вкус! В нашата къща се слушаше рок и метъл, и класики като АББА, Елтън Джон и т.н. За жалост не съм ходила на концертите, за които говорите, набор 87 съм, но определено съжалявам за това!
цитирай
10. анонимен - Каквото времето, такъв и вкуса :)
29.03.2012 01:56
А Хамлет все така крачи в мрака...сам
Поздрави за оригиналната гледна точка!
цитирай
11. анонимен - Винаги нещо ми е нагарчало с &quo...
29.03.2012 08:16
Винаги нещо ми е нагарчало с "Щурците", като буркан мед с лъжица катран - уж е сладко, ама не е. Двадесет години по-късно ми е ясно защо интуитивно съм усещал, че не всичко около тях е читаво и това по някакъв начин се е отразявало и на музиката им. Всичко около "Щурците" смърди, та се не трае - и "дисидентските" им години, в които са свирели в чужди посолства, и връзката им с Г. Минчев (който по комунистическо бе изпратен да учи в Белгия!), и дупетатството Кирчово, и убития човек, и евангелизма на Гюзелев, и всичко...
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Оооо, щурчовците :)))
29.03.2012 23:39
Обожавам "Среща"! Тя ми е кандидатстудентската песен, ужким пишех диктовки, пък я слушах до откат, защото беше записана на касетите по два-три пъти между текстовете. И една либоф изкарах на нея ;) Ех, какви времена бяха :)))
цитирай
13. dani767 - Знаеш ли как ме разчувства, Благ...
30.03.2012 12:59
Знаеш ли как ме разчувства,Благодаря ти за прекрасния постинг приятелю! Когато се разделяхме със съучениците през 91-ва,боже,колко плакахме на "Среща"Ех...спомени...Благодаря ти..
цитирай
14. shining - dani767 , 4aiotgluhar4e - Явно всеки или почти всеки живял в ония години, има спомени, свързани със "Щурците"
30.03.2012 14:26
Къде романтични, къде сантиментални... Е, това беше времето, това беше една от групите, които пишехме по лексикони и дневници. Какво да се прави, човек не може да си избяга от миналото, от това което се е случило и сега тези,които се опитват да трият с гумата миналото, защото не им е удобно да си спомнят...какво да им кажа : Бъдете здрави! Ние знаем това, което помним.Не е мое това- латинска сентенция. :)))
Благодаря ви, дами, че основно вие се престрашавате да споделяте чувства, спомени, емоции. страхотни сте, да знаете!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750044
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031