Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2012 11:45 - Трима велики китаристи / по мое скромно мнение/
Автор: shining Категория: Музика   
Прочетен: 3376 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ричи Блекмор, Дейвид Гилмор, Карлос Сантана
Trans penem mihi est que Senatus discit - През пениса ми е какво казва Сенатът (коментар на Гай Юлий Цезар).




Толкова различни и толкова уникални.
Чуйте ги в трите клипа и споделете как се чувствате.

Пролетта е много свежа и красива,
но и толкова много неща
ни напрягат, стресират.
Разпуснете за няколко минути.
Насладете се на тези класики.
Искрено ще се радвам да ви е хубаво.



" Child In Time" - записът е от 1970, ако можете да си представите какво значи това. За мене е нещо извън времето си. Геният Ричи е в страхотна форма. И не само той.







"Comfortably Numb" - според мен това се нарежда сред най-добрите изпълнения на живо на тази песен. В добавка със Симфоничния оркестър на Полската Балтийска филхармония / Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku /
Тук Дейвид Гилмор е точно на 60 години.
Не мога да се въздържа и като бонус слагам целия концерт от Гданск на Гилмор по-отдолу. Това е от август 2006г. Един много много прецизен и професионално изпипан и изпълнен концерт. Много изпълнители би трябвало да се учат как да свирят на живо и как да се държат на сцена и изобщо всичко от този концерт. Особено пък тук нашичките.








"Europa" на  Сантана - едно свежо изпълнение от преди 30 години.
Свежо та дрънка.   И актуално.
Темпераментният Карлос. Обожавам това парче!


Приятни минути и пролетно настроение!
                                                        shining








Тагове:   Carlos Santana,   ritchie blackmore,   david gilmour,


Гласувай:
16




1. stela50 - Споделям мнението ти ... трима Велики китаристи .
03.04.2012 15:00
Какво да напиша -- слушам и си мисля ... пътувам във времето
на много пролети ... Чувството е невероятно ,усещането -
присъствие на незабравим концерт ...
За което сърдечно ти благодаря !
цитирай
2. shining - stela50 - Благодаря ти ,ти си винаги с мен!
03.04.2012 21:52
Радвам се, че ти доставих хубави емоции, радвам се че споделям тези шедьоври с теб! :) Поздрави!
цитирай
3. shining - Към всички приятели, които оцениха постинга ми досега :
03.04.2012 21:54
Благодаря ви! Радвам се да споделя красивите преживявания с вас!
цитирай
4. chavdar01 - НАПРАВО В 10-ТА
04.04.2012 20:08
СУПЕР!
цитирай
5. shining - Благодаря! Това са си едни класики в музиката на 20 век.
04.04.2012 21:47
chavdar01 написа:
СУПЕР!


Това са си едни класики в музиката на 20 век. Поздрави!
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Йееее, целият постинг дрънка!
05.04.2012 20:24
Както съм крива и скапана, ей сегичка ще изчипкам душичка с концерта от Гданск :)
Приятел, получаваш една голяяяма прегръдка за тази здравословна реанимация :)

П.П. Въпрос на усещане е, но аз между най-великите слагам и Слаш, а напоследък и ей този вълшебник, който много ми е влязъл под кожата: http://youtu.be/CE1bVsr3bfY
цитирай
7. shining - 4aiotgluhar4e , благодаря ти!!!
05.04.2012 21:53
Ако речем можем да ги понаредим великите, като започнем от Бавната ръка и още цяла редичка. Това ми беше моментен проблясък да ги сложа точно тези тримата в този момент. Иначе и Слаш и Малмстийн... а бе кой както ги усеща, но приятно ми е че споделяш удоволствието ми. Като се отплесна по някоя такава песен и забравям да стана. Благодаря ти за това че си с мен! Наистина. Добре че сте вие приятелите тук в блога, че като гледам кое е най-четено и започнах да се питам и аз по хамлетовски - да бъде или да не бъде, да пиша или да не пиша. Макар че...дори и с един човек да споделиш нещо и той да ти отвърне пак си струва,но...някак си много са особени усещанията, когато се чудиш дали те забелязват или не...А бе я да не задълбавам, по-добре да ти кажа - стига си се скапвала, идат празници, недей натяга до последния момент, полеекичка разпускай вече. :)
Радвам се , че оценяваш концерта от Гданск. Той си е за учебник. Благодаря ти !
Поздрави!!!
цитирай
8. zabylgarite - Сантана
10.04.2012 10:18
не съм го слушал много. Но го харесвам.
Докато за другите двама думите идват слаби. Епохи. Легендарни. Крайъгълни камъни в музиката.

Обичам ги много. На периоди нямам насищане на музиката им. В последно време съм с Гилмор и соловите му албуми. Албумът му 1978 за мен е в топ 5 или поне топ 10 албуми на всички времена. В моята лична класация.

Големи аплодисменти!!!
цитирай
9. shining - zabylgarite , благодаря!
10.04.2012 20:27
Приятно ми е да споделя нещо много яко с повече хора. Все едно като на концерт.
Аплодисментите са за великите. Какво да ги коментираш. А албумът на Дейвид от 1978 наистина е много як. Имам едно видео - концерт от тогава- много си е надъхан един такъв. Благодаря за споделеното мнение! Малко хора си правят труда да коментират, затова оценявам!
цитирай
10. zabylgarite - И аз обичам
12.04.2012 06:17
да споделям с хора музикални впечатления.
Още като се съберем с приятели и си правим рок-маратони от по 7-8 часа.Както едно време,е сега е много по-рядко,но пак се случва.
Цитирам ти едно определение на един мой приятел който каза за Пинк Флойд преди време: Висша философия в музиката.

Бъди здрав!!!!!!
Обърни внимание като имаш време на една българска група в блога при мене: Project Arcadia
С двама от тях пък Николо Коцев издаде засега 2 изпълнения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 752765
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930