Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2012 15:13 - Подари си 5 минути :) - Major Lazer - Get Free
Автор: shining Категория: Видео   
Прочетен: 1867 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 03.05.2012 01:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

1st time listening: Wow freaky number

2nd time: Actually it"s pretty good

3rd time: I CAN NEVER GET FREE (of this song)

/ коментар на потребител от мрежата/


Това е един постинг за релакс и добро настроение.


Вчера си лежах по гръб на тревата в парка и се наслаждавах на синьото небе. Даже го снимах. Можете да го видите и вие. :)


 
image

Без всякаква логика ми хрумна да си пробвам за пръв път радиото на новия ми телефон- от няколко месеца нов. И така, лежейки, си сложих слушалките, превключих няколко станции и попаднах на това парче. Е залепна ми от първо слушане. Обичам да си правя такива малки открития. :))) Добре че водещият после съобщи изпълнителите, че не знам как щях да го търся.
А днес ми дойде идеята за това петминутно разпускане и реших да споделя клипчето на това парче с вас.
Удоволствие ще е за мен да ви направя майския следобяд още по-приятен.
Желая ви слънчево настроение! И много усмивки в пролетния ден!

                                                             Искрено ваш:
                                                                     shining



И още коментари от мрежата /споделям ги напълно/:

"this definitely reflects the zeitgeist of our time. beautiful"

"so freaking relaxing"

"I think this video can inspire world peace. I feel calm and want to love my fellow human. Grab your girl, grab your boy, grab whoever and hold them tight. "

"this song is amazingly good. "

"Simple sounds, melodious voice, love it!"

"Too fucking beautiful"

"Summer 2012, here we come"



Major Lazer е един музикален проект на двама диджеи - Diplo  и Switch.
Парчето "Get Free" е съвсем фреш - от тази година. А може би ще бъде и един от летните хитове. Така че както казва един фен по-горе:
Лято 2012, ето ни и нас!

 









Тагове:   major lazer,   get free,


Гласувай:
13



1. stela50 - Здравей , shining ...
02.05.2012 15:47
В кратка почивка между засипалата ме тези дни работа,
попаднах на точното място - за релакс и настроение ...
Подарявам си 5 от свободните минути със синьото небе
и може би един от летните хитове ... и следобедното кафе .
Харесаха ми думите на този фен ...
...Лято 2012, ето ни и нас !
Със сигурност направи днешния ми следобед по - приятен .
Благодаря !
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - :)
02.05.2012 16:24
Sometimes, the time is timeless... :)

Благодаря за небето! Сякаш е снимано от някой, който е Искрящ!:) При теб наистина диша Лятото! Поздрави и щастливо лято, Shining!:)
цитирай
3. shining - stela50 , радвам се да споделим следобедното кафе :)
02.05.2012 16:59
споделената радост-двойна радост. Приятно ми е и на мен. И едно такова лятно. Благодаря ти за компанията и нека вечерта ти да е изпълнена с люлякови аромати!
цитирай
4. shining - malchaniaotnadejda7 и аз благодаря за приятната компания!
02.05.2012 17:03
Да, небето те зарежда някакси, когато го гледаш мълчаливо и успееш да се откъснеш от това, което се случва около теб. Може и снимката да е станала през моите очи :) Благодаря за пожеланията, спокойна майска вечер ти желая!
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Много симпатично! И много ми нап...
02.05.2012 23:03
Много симпатично! И много ми напомня едни мои любимци, даже клипчето е в същия стил :) За снимката да не говорим! Небе, запердено с клонаци - все едно аз съм я правила :))) Сега с тази красота в очите, ще се приспя, а на сутринта ще си я занеса на работа.
Прав беше, че е било наложително да вляза. Благодаря ти!

http://youtu.be/LoQYw49saqc
цитирай
6. shining - 4aiotgluhar4e , благодаря ти, че намери време!
03.05.2012 01:03
И се радвам, че си тук. :) Нещо взе да ми става навик- да лежа и да правя снимки, пък после-каквото излязло :) Приятно ми е да споделям красиви неща с теб, май ти го бях казвал. Благодаря за милите думи! И за горилите. :))) Вярно, че има препратки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 752717
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930